heeey - Reisverslag uit Sydney, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu heeey - Reisverslag uit Sydney, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu

heeey

Door: Webmaster

13 December 2007 | Australië, Sydney

Heeey allemaal,
Das alweer een tijdje geleden! Maar we zijn al veel ervaringen rijker in die tijd!!! Het regenwoud en het junglesurfen waren super.. Bungelend tussen meters hoge bomen geeft je echt een ander beeld van het regenwoud, en ook het mieren-konten-likken 20 meter hoog in een boom was weer eens wat anders ( wat trouwens verassend lekker smaakt, een soort van geconcertreerde sinasappel.)
Cape Tribulation was het mooiste strandje wat we ooit gezien hadden! (zie de foto's als het nu wel gaat lukken!!) De dagen waren super, en de nachten wat minder: erg warm en alle enge insectjes komen dan tevoorschijn!
Vanuit het regenwoud zijn we nog ff in Cairns geweest, om weer afscheid te nemen van de bewoonde wereld. Om vervolgens te vertrekken naar de Antherton Tablelands, waar het stikt van de mooie meertjes, watervallen en mooie plekjes waar je normaal nooit zou komen.
Ook hebben we allerlei grappige (en minder grappige) dieren gezien, we hebben wilde rockwalliby's gevoerd, van vuurvliegjes bij maanlicht genoten, een slang op de weg zien liggen, gelachen om de lach van een kukaburra, snel en ongemakkelkijk gepiest door grote spinnen, en Tom heeft geteenworsteld met een bloedzuiger. De eerste paar kangoeroe's waren ook heel leuk! (totdat ze vlak voor je auto springen).
We hebben ook onze roadworthy van het busje goed kunnen testen op een iets minder begaanbaar en iets langere weg dan we hadden gedacht! Maar we weten nu wel dat bruine wegen niet te doen zijn met "de van" vooral niet als het onweert en regend!
De afgelope week hebben we een beetje rond gehangen op strandjes langs de kust en zijn we nu in Arlie Beach beland, vanuit hier gaan we over een paar dagen zeilen tussen de Whitsunday Islands door en een free introduction dive!! Maar die verhalen horen jullie de volgende keer wel weer. Liefs Tom en Simoon