hehe!!! de eerste week zit erop! ;-) - Reisverslag uit Sydney, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu hehe!!! de eerste week zit erop! ;-) - Reisverslag uit Sydney, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu

hehe!!! de eerste week zit erop! ;-)

Door: Webmaster

16 November 2007 | Australië, Sydney

Heeeeey Allemaal,
Hehe!!! De eerste week zit er op! en nu al van alles beleefd... We zijn nu voor de laatste dag in Sydney, morgen (zondag)(voor ons dan) vliegen we door naar Cairns! Sydney was echt heel leuk! Oprah house gezien, Sydney Bridge natuurlijk en alle andere foute toeristische trekpleisters! Haha... Voor de rest hebben we bijna heel Sydney al rondgetourd; te voet , te metro en te ferry.
Al veel hostel avonturen beleefd! wat wil je met 10 man op 1 kamer! maar dat horen jullie allemaal nog wel!
De reis begon goed om half 9 's ochtends, 24 uur, alle bioscoop films en 15 kilo vliegtuigvoer later, waren we al in Sydney...
Alleen mijn (Simoon) tas was 2 dagen te laat, maar daar hebben we wel mooi 100 dollar mee verdiend! En de nieuwe ervaring van een onderbroek binnenstebuiten dragen was ook fantastisch! Haha
We hebben al goed ons best gedaan om te verbranden, maar dat is nog niet gelukt! geen rode neus of kuitjes!
Alles goed met jullie??!
Liefs Tom en Simoon