Groeten uit de rimboe!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu Groeten uit de rimboe!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van tomensimoon - WaarBenJij.nu

Groeten uit de rimboe!!

Door: Webmaster

29 November 2007 | Australië, Cairns

Hoi iedereen,
Hoe is het daar in het regenachtige westen?? Hebben jullie allemaal al je schoen gezet, wij onze slipper.. Maar alles was eruit gevallen!!
Wij zijn helemaal in ons nopjes, want we hebben onszelf voor sinterklaas maar alvast een busje cadeau gegeven! En met bloed, zweet en tranen er een bed en gordijntjes in gebouwd (wat meer werk is dan we dachten, vooral zonder electriciteit en behoorlijk gereedschap). Maar na een middag of twee hard klussen op het parkeerterein van de bouwmarkt mag het resultaat er zijn! bekijk het zelf maar op de foto's!
Dus met het busje officieel verkrijgen en te pimpen hebben we ons dus de afgelopen week zoal vermaakt!
Het links rijden bevalt ook allemaal wel goed, we zijn er al bijna helemaal aan gewend, alleen het verschil tussen ruitenwissers en knipperlichten blijft moeilijk voor sommige onder ons. We noemen maar geen namen, he simoon!
We zijn van plan morgen of overmorgen Cairns te verlaten en met krokodillen en bloedzuigers te gaan worstelen in het regenwoud! haha
We gaan bij Cape Tribulation waarschijnlijk "jungle surfen" wat inhoud dat je met een kabelbaan van boom tot boom zoeft, en ondertussen uitleg krijgt over het regenwoud.
Voor de rest is zelfs Simoon het al beu bij het zwembad te liggen, en in de zon te bakken, dus het word maar eens tijd om wat spectaculairder terrein op te zoeken! Dus het volgende bericht belooft wat!
veel groetjes en liefs enzo, en tot waarbenjij's!